In het tabblad 'Geavanceerde instellingen' kunt u het emailadres waar formulieren standaard naaroe gestuurd worden aanpassen.
Ook kunt u een zogeheette 'Favicon' uploaden. Een favicon is de afbeelding die in uw webbrowser bij het tabblad te zien is. Rechts ziet u bijvoorbeeld het favicon van Abayo zoals het zou verschijnen in Google Chrome.
Google Tags
In de geavanceerde instellingen kunt u bepalen of u voor uw website Google Analytics of Google Tag Manager wilt gebruiken. Als u uw keuze hebt gemaakt kunt u uw site aanmelden bij Google en ontvangt u een code die u in deze instellingen kunt invullen.
Google Analytics Tag
Google Analytics Tag houd bij wie,wat,waar en op wat voor apparaat mensen uw website bezoeken. Ook kunt u hiermee zien welke pagina's in uw site het meest/minst bezocht worden.
Google Tag Manager
Met Google Tag Manager kunt u zelf de regels voor de analyse van uw site haar gebruikers bepalen. U kunt bijvoorbeeld bepaalde gebruikersgroepen of pagina's groeperen. Of dat de site pas als bezocht gezien wordt bij het klikken op een knop (bijvoorbeeld bij formulieren).
U kunt tussen de twee wisselen doormiddel van het omcirkelde knopje.
Om u aan te melden voor een van deze twee tag managers, of er meer informatie over te vinden, kunt u klikken op de blauwe knop.
Google Webmaster
Tot slot vindt u in de algemene instellingen een verwijzing naar de pagina van Google Webmaster Tools. Hier kunt u uw website registreren om de zoekprestaties van uw website bij te houden. En kunt u leren de vindbaarheid van uw website te verbeteren.